התל אביבים יצאו להפגין על רדיפת מתרגלי הפאלון גונג בסין

    שלמה בן יוסף No Comments on התל אביבים יצאו להפגין על רדיפת מתרגלי הפאלון גונג בסין
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמאה איש הפגינו הערב מול שגרירות סין לציון יום השנה ה-16 להתחלת הרדיפה נגד מתרגלי הפאלון גונג בסין. בעשרות מדינות ברחבי העולם ערכו היום עצרות, הפגנות ותהלוכות כדי במטרה להביא לסיומה של הרדיפה המתנהלת בסין מאז 1999.

    בעצרת הוקראו עדויות מצמררות על קצירת איברים ממתרגלים של השיטה בעודם חיים ונושמים, ועל שליחת גופותיהם החמות למשרפות, לפעמים כשהאדם עדיין חי.

    יו"ר עמותת הפאלון דאפא (פאלון גונג) בישראל ואדים ברסטצקי סיפר איך לפני תחילת הרדיפה יכולת לשמוע בפארקים של סין את המוסיקה של תרגילי השיטה, שעקרונותיה אמת-חמלה-סובלנות נתנו תקווה לסינים. יו"ר המפלגה הקומוניסטית באותה תקופה, ג'יאנג זמין, חשש מהפופולריות הזאת. "הוא פתח ברדיפה חסרת תקדים. הוא גייס את כל העוצמה של סין. המשטרה, הצבא, המערכת תעמולה, ונתן ההנחיה לחסל אותם פיזית, להרוס את המונטיטין של מתרגלי הפאלון גונג ולרושש אותם כלכלית, והקציב לזה זמן — שלושה חודשים."

    "ואז קרה משהו שאף אחד לא ציפה לו. אותה מערכת השמדה משומנת היטב, שצברה ניסיון של כ"כ הרב שנים לא הצליחה במשימה. עברו 3 10 חודשים שנה שנתיים, היום אנחנו מציינים 16 שנה."

    "איך הצליחו מתרגלי פאלון גונג לעצור את המערכת השמדה חסרת הרחמים? הסוד הוא פשוט. אותן שלוש מילים – אמת, חמלה, סובלנות. האנשים האלה, שהיו נראים שכל כך קל לנצח אותם, טובי לב, אדיבים, עדינים, הצליחו לעשות מה שאף אחד לא הצליח לעשות, והם שילמו מחיר כבד", אמר ברסטצקי.

    "רוע יכול להצליח רק איפה שיש אנשים טובים שלא עושים מאום", אמר עו"ד רמי גרינברג, חבר מועצת העיר פתח תקווה. "אבל איפה שיש אנשים טובים שנוקטים פעולה נגד הרוע, הרוע לא יכול להצליח". הוא סיפר על מאמציו לשכנע את מועצת העיר פתח תקווה להפסיק את הברית עם העיר התאומה בסין משום שבעיר התאומה הזאת מתרחשת רדיפה ויש בה מחנות עבודה בכפייה.



    0 תגובות